Източник: http://www.health.bg/index.php?page=articles&id=11812
Американски специалисти предупреждават, че жените на средна възраст, които пият само по една чаша вино дневно, са два пъти по-застрашени от рак на гърдата. Според тях при консумация на 7 алкохолни единици седмично (половината от препоръчителната безопасна доза) рискът от лобуларен рак се увеличава значително.
Сред жените на възраст между 45 и 55 години една пета от туморите са от този вид рак. Той засяга лобулите дълбоко в тъканите на млечните жлези, открива се трудно и твърде често в напреднала фаза на заболяването.
В изследването, публикувано в Journal of the National Cancer Institute, са участвали около 90 000 жени, чиито употреба на алкохол била анализирана. Специалистите установили, употребата на седем питиета седмично повишава опасността от рак 1.82 пъти, а също така и че наблюдаваните рискове не се променят в зависимост от вида на консумирания алкохол.
Ново изследване за Феталния алкохолен синдром 01.02.2012
Чат Седмица 30.01.2012
На 14.01.2012 г. ще се проведе трети модул от обучението за студенти в сферата на зависимостите 09.01.2012